انواع سیستم های مدیریت محتوا

۲ بازديد

ما سعی می کنیم در مقاله انواع سیستم های مدیریت محتوای سایت رو بیشتر بشناسید، اطلاعاتی در مورد سیستم مدیریت محتوا یا CMS برای شما ارائه کنیم و به بررسی انواع سیستم های مدیریت محتوای سایت بپردازیم تا با این سیستم ها آشنا بشین اگه قصد سفارش تولید محتوا دارین و میخواین محتواهای خودتون رو در سایت مدیریت کنین. در دنیای امروزه تعداد زیادی سیستم مدیریت محتوای کاربردی میشه پیدا کرد که به تناسب نوع وبسایتی که قصد طراحی اون رو دارین، حداقل یه مورد در خور برای این منظور در دسترس هست. تکیه بر این واقعیت که اغلب طراحان و برنامه نویسان علاقه ای به صرف وقت برای فراگیری همه سیستم های مدیریت محتوای موجود ندارن و بیشتر دوست دارن بر یک یا حداکثر دو مورد تسلط پیدا کنند، نیاز به وجود سیستمی منعطف و قدرتمند رو آشکار می سازه.

سیستم مدیریت محتوا چیست؟

احتمالا اسم سیستم مدیریت محتوا یا CMS رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که سیستم مدیریت محتوا چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که سیستم مدیریت محتوا نرم افزاری تحت وب هست که با استفاده از اون می تونین بدون نیاز به کدنویسی با قالب های از پیش طراحی شده، وبسایت خودتون رو راه اندازی کنین. 

در اصل شرکت های برنامه نویسی هسته اصلی و ظاهر وبسایت رو با کدنویسی طراحی می کنند و خروجی نهایی رو به شما تحویل میدن تا بدون نیاز به کدنویسی، از طریق پنل دسترسی بتونین محتوای خودتون رو در اون قرار بدین. سیستم مدیریت محتوا شامل دو نوع اختصاصی و عمومی هستن که در بخش اختصاصی یه وبسایت کاملا اختصاصی برای شما طراحی میشه و با دریافت خروجی نهایی می تونین با پنل دسترسی اختصاصی ازش استفاده کنین.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.