عوامل موثر در سرعت سایت

۱ بازديد

ما سعی می کنیم در مقاله عوامل موثر در سرعت سایت، اطلاعاتی در مورد اهمیت سرعت وب سایت برای شما ارائه کنیم و به بررسی عوامل موثر بر سرعت سایت بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین سرعت وب سایت خودتون رو قبل از نوشتن یا سفارش تولید محتوا بالا ببرین. تحقیقات و آمارها نشون میدن تقریبا نصف کاربران زمانی که وارد یه سایت میشن، انتظار دارن اون سایت در عرض 2 ثانیه یا کمتر لود بشه و اگه انتظارشون در عرض 3 ثانیه برآورده نشه، سایت رو ترک می کنند و دیگه به اون سایت مراجعه نمی کنند.

از طرف دیگه حدود 78% کاربرانی که آنلاین خرید می کنند، اگه تجربه کاربری خوبی از وب سایت به دست نیارن و سرعت اون پایین باشه، دیگه برای خرید به اون سایت سر نمی زنن و جالب تر اینکه 44% از اون ها نیز این تجربه بد رو به اطرافیان خودشون انتقال میدن. داده هایی که از این تحقیقات به دست اومده نشون میده فقط و فقط یه ثانیه تاخیر در زمان لود وب سایت می تونه نرخ تبدیل رو تا 7% کاهش بده. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله 10 عامل مهم در سرعت سایت و صفحات سایت، اطلاعاتی در مورد اهمیت سرعت وب سایت برای شما ارائه کنیم و به بررسی عوامل موثر بر سرعت سایت بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

اهمیت سرعت وب سایت:

پایین بودن سرعت سایت می تونه برای کاربران اذیت کننده باشه و باعث بشه تا کاربران سایت مورد نظر رو ترک کرده و دیگه به اون سایت مراجعه نکنند. همچنین سرعت یه صفحه نقش مهمی در محبوبیت وب سایت و تجربه کاربری داره که متاسفانه بسیاری از ادمین های سایت به جای افزایش کیفیت و سرعت وب سایت بر روی طراحی قالب های زیبا و جلوه های بصری تمرکز دارن. به همین دلیل، اگه دوست دارین تا سایت شما کاربرهای زیادی رو به سمت خودش جذب کنه و محبوبیت زیادی به دست بیاره، سعی کنین تا سرعت سایت خودتون رو با استفاده از روش ها و تکنیک های مختلفی بالا ببرین تا به کاربر تجربه کاربری خوبی انتقال بدین.

درسته که جلوه های بصری یه وب سایت می تونه تا حد زیادی بر روی علاقه مند شدن کاربران به سایت شما تاثیرگذار باشه، ولی باید توجه داشته باشین که سرعت سایت یکی از مهم ترین پارامترهای سئو و همچنین کاربران برای بازدید از وب سایت شما هست. سرعت سایت به مقدار زمان مورد نیاز برای بارگذاری یا لود سایت گفته میشه. برای اینکه بتونین سرعت یه وب سایت رو ارزیابی کنین، روش های مختلفی وجود داره. ابزارهای زیادی در سطح اینترنت وجود دارن که از اون می تونین برای سنجش سرعت سایت استفاده کنین.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.