اهداف تولید محتوا

۲ بازديد

اهداف تولید محتوا

تولید محتوا در اولین مرحله می‌تواند به‌منظور آشنایی افراد با کسب و کار شما باشد. یعنی شما در قالب فرم‌های تعیین شده محتوا، کسب و کار و خدمات خود را معرفی می‌کنید. در این مدل تولید محتوا باید توجه داشته‌ باشید که مرز‌های تولید محتوا را رد نکنید. منظور این است که وارد مرز تبلیغ و بازاریابی مستقیم نشوید. کسب و کار اینترنتی امروزه در دنیا معمولا خیلی سطحی خود را تبلیغ می‌کنند. به‌این صورت آن‌ها یکی از خدمات، مقالات و تحقیقات خود را معرفی می‌کنند و در تنها در انتهای آن اشاره‌ای به‌این موضوع می‌کنند که این محتوا کاری از این کسب و کار است. اگر شما هم برای سئو سایت خود نیاز به سفارش تولید محتوا دارید میتوانید از سایت تولید محتوا محتواکده کمک بگیرید.

مرحله دیگری از تولید محتوا می‌تواند برای پیدا کردن افراد مشتاق به کسب و کار شما شکل گیرد. برای مثال در کسب و کارها و وب‌سایت‌های اینترنتی شما با تولید محتوا حرفه‌ای در موضوع کاری خود، می‌توانید سایت خود را از مطالب مرتبط با آن موضوع غنی کنید. وقتی در یک موضوع محتوای با کیفیت و با ارزش تولید کنید و تکنیک‌های بازاریابی موتور جستجو و بهنیه‌سازی را رعایت کنید، در گوگل در نتایج بالا قرار گرفته و می‌توانید بازدید کننده و در اصل علاقه‌مندان به‌موضوع کاری خود را جذب کنید. این مدل از بازاریابی، بازاریابی درون‌گرا نیز نام دارد که پایه آن تولید محتوا است.

نوع دیگری از تولید محتوا می‌تواند در جهت وفادار کردن مشتری‌ها و کاربران قدیمی باشد. برای مثال تولید محتوا در رسانه‌های اجتماعی کسب و کار شما می‌تواند برای مخاطبین قدیمی شما بسیار مفید باشد. از همین رو شما در هر کانالی که مخاطبین خود را در کنار هم دارید -مانند رسانه‌های اجتماعی و یا حتی خبرنامه- می‌توانید محتوایی در جهت افزایش علاقه‌مندی کاربران به کسب و کار شما ایجاد کنید. این مدل از تولید محتوا می‌تواند حتی برای اهداف بازاریابی ایمیلی شما نیز باشد.

حرفه‌ای‌ترین مدل تولید محتوا برای همه‌نوع کسب و کار مانند کسب و کارهای سنتی و وب‌سایت‌های اینترنتی، به موضوع اصالت کسب و کار (Business Authenticity) مربوط می‌شود. این شاخه که یکی از موارد مربوط به برندسازی هم است، تاکید بر روی ارائه محتوای ارزشمند بدون توجه به موارد تجاری است. در این حالت اگر بتوانید یک محتوای با ارزش و مفید را در قالب یک برنامه چند قسمتی، یک پادکست با برنامه منظم، مقاله‌های سریالی در وب‌سایت، تولید فیلم و انیمیشن مرتبط، کتاب و مجلات الکترونیکی و… به مخاطبین ارائه دهید، بهترین مدل تولید محتوا را انجام داده‌اید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.